kayo-hifuのブログ

独立への自己啓発!英会話力向上!知識習得と資格取得!

■英語圏での生活への道(20220125)

 

What's up?

  どうしたの?

I'm thinking about asking you out.

 私はあなたをデートに誘いたいと考えています。

 

Sorry, but my first priority is this work now.

 申し訳ありませんが、私の今の最優先事項はこの仕事です。

You seem to live very differently from me.

 あなたは私とは非常に異なった生活をしているようです。

 

I'm really busy with my work now.

 私は今、自分の仕事で本当に忙しいです。

You don't have to tell me.

 あなたは私に言う必要はありません。