kayo-hifuのブログ

独立への自己啓発!英会話力向上!知識習得と資格取得!

■英語圏での生活への道(20220304)

 

What are you interested in?

 あなたは何に興味がありますか?

I am interested in improving my career.

 私は自分のキャリアを向上させることに興味があります。

 

You know a lot of knowledge of this machine. why?

 あなたはこの機械について多くの知識を知っています。なぜですか?

This is my job as an engineer.

 これがエンジニアとしての私の仕事です。

 

Do you think of my life?

 私の人生について思いますか?

I think we have to separate our personal and professional life.

 私たちは私たちの個人的な生活と職業的な生活を分離する必要があると思います。