kayo-hifuのブログ

独立への自己啓発!英会話力向上!知識習得と資格取得!

■英語圏での生活への道(20220312)

 

I saw you at the park yesterday. What were you doing?

 昨日公園でお会いしました。 何してたの?

I was on the way to the gym.

 私はジムに行く途中でした。

 

Who was the woman you were talking with?

 あなたが話していた女性は誰でしたか?

She is a friend from high school. We ran into each other at the park.

 彼女は高校の友達です。 私たちは公園でお互いに出くわした。

 

Isn't she amodel? You looked so happy talking to her.

 彼女はモデルではありませんか? あなたは彼女と話してとても幸せそうに見えました。

Yeah. We had a fun conversation.

 うん。楽しい会話ができました。