kayo-hifuのブログ

独立への自己啓発!英会話力向上!知識習得と資格取得!

■英語圏での生活への道(20210824)

 

Did you watch our company's presentation?

 弊社のプレゼンテーションを見ましたか?

I really wanted to watch it. But I missed it.

 本当に見たかったです。 しかし、私はそれを逃しました。

 

I have already made the documents.

 私はすでに文書を作成しました。

Are you sure it's OK?

 大丈夫ですか?

 

I usually buy something from convenience store for dinner.

 普段はコンビニで夕食を買います。

You'd better be more careful about your health.

 あなたは自分の健康にもっと注意したほうがいいです。

 

 

 

---

though ; けれど